Skip to main content

Instructie SWK Portal

Voor het aanmelden van een bouwplan dient u de volgende stappen te doorlopen:

  • Stap 1: Controleer of alle gegevens/documenten aanwezig zijn.
  • Stap 2: Meldt het (bouw-)project aan via de SWK Portal (button “Projecten”).
  • Stap 3: Als u alle gegevens correct heeft ingevoerd , kiest u “Ja” bij “Intake Verwerken” en vervolgens klikt u op “Opslaan”.
  • Stap 4: Via het tabblad “Aangemaakte plannen” kunt u de ontbrekende gegevens/documenten van het (bouw-)project invoeren. (alle tabbladen)
  • Stap 5: Wanneer u alle gegevens heeft ingevoerd en documenten geüpload, klikt u op “Controleer Volledigheid”.
  • Stap 6: Het plan is aangemeld. (Dit kunnen ook meerdere plannen zijn).
  • Stap 7: SWK start beoordeling van ieder afzonderlijk plan wanneer alle gegevens/documenten zijn ontvangen.
  • Stap 8: U kunt de status van de planaanmelding volgen onder de button “Plannen” in het hoofdmenu van de SWK Portal.

Servicedesk SWK Portal

010 -411 16 74