Instructie SWK Portal
Voor het aanmelden van een bouwplan dient u de volgende stappen te doorlopen:
- Stap 1: Controleer of alle gegevens/documenten aanwezig zijn.
- Stap 2: Meldt het (bouw-)project aan via de SWK Portal (button “Projecten”).
- Stap 3: Als u alle gegevens correct heeft ingevoerd , kiest u “Ja” bij “Intake Verwerken” en vervolgens klikt u op “Opslaan”.
- Stap 4: Via het tabblad “Aangemaakte plannen” kunt u de ontbrekende gegevens/documenten van het (bouw-)project invoeren. (alle tabbladen)
- Stap 5: Wanneer u alle gegevens heeft ingevoerd en documenten geüpload, klikt u op “Controleer Volledigheid”.
- Stap 6: Het plan is aangemeld. (Dit kunnen ook meerdere plannen zijn).
- Stap 7: SWK start beoordeling van ieder afzonderlijk plan wanneer alle gegevens/documenten zijn ontvangen.
- Stap 8: U kunt de status van de planaanmelding volgen onder de button “Plannen” in het hoofdmenu van de SWK Portal.
![](https://cms.swk.nl/app/uploads/2022/06/Chen.jpeg)
![](https://cms.swk.nl/app/uploads/2020/11/Marielle_vierkant-150x150.jpg)
Servicedesk SWK Portal
010 -411 16 74